Thursday, January 27

Gadis Semasa - Yuna



Yuna - Gadis Semasa

Intro: D - Dmmaj7

Dm G Dm G
Oh begini rasanya cinta Bila diagung-agungkan kuasanya
Dm G Dm G
Dan aku begitu naif untuk dirimu Kerna oh usia

Dm G Dm G
Oh sekarang bukannya masa Untuk kau ungkit lagi salah siapa
Dm G Dm G
Dan engkau terlalu ego untuk diriku Kau memang begitu piedotcom.blogspot.com

F G F
Bukalah matamu Yang selama ini kau Pejamkan dan lihatlah diriku Buanglah buanglah
G
Buang curiga yang telah lama kau Simpan yang mungkin memudaratkan mu

Dm7 G Dm G Dm7 Em7 F Em7 Dm - G7
Aku memang begitu Tetap seperti dahulu Terlalu menyayangi diri mu

Dm G7 Dm G7
Kau mahukan gadis semasa Yang bisa memberikan kau segalanya
Dm G7 Dm G7 G - F
Dan engkau tak mampu melihat apa yang ada Di depanmu piedotcom.blogspot.com

Dm G7 Dm G7
Kau mahukan Bahagia Tetapi pada aku kau sama saja
Dm G7 Dm G7 G - F
Dan engkau terlalu ego untuk diriku Kau memang begitu

Bridge: Dm G Dm A piedotcom.blogspot.com

Solo: Dm G x4

Dm7 G Dm G Dm7 Em7 F Em7 Dm - G7
Aku memang begitu Tetap seperti dahulu Terlalu menyayangi diri mu
Dm7 G Dm G Dm7 Em7 F Em7
Aku memang begitu Tetap seperti dahulu Terlalu menyayangi diri
Dm7 Em7 F Em7 Dm7 Em7 F Em7 Dm7 - Dm
Terlalu menyayangi diri mu Terlalu menyayangi diri - mu ooo

No comments:

Post a Comment