Friday, September 25

Sudah Ku Tahu - Projector

Projector - Sudah Ku Tahu Chord

Intro : Am F C G - Am F C G

       Am          E           F           E
Sering kali aku menduga Sering kali ini terjadi
       Am              E            F            E
Segala rahsia sudah ku tahu Rupanya aku tak dicintai
      
Dm        E           Am            B                     E
Untuk apa kau buat ku begini Segala apa yang telah ku lakukan
Dm       E           Am            B                         E
Air mata ku mengalir dipipi Segala yang ku korbankan tuk dirimu

              F    G               E           Am
Mengapa masih lagi ku Berdiri ku menunggu cintamu
              F  G              E           Am
Mengapa masih adamu Menyakiti disiang malam ku
      Dm                     E
Aku terima cinta ku di persiakan haa... haa...

  F                 G           F E                Am
Sayang aku kau lupa...  Aku kau luka Tanpa kau sedar

G F                G           F  E             Am
Sayang selamat tinggal Aku kan pergi buat selamanya
          Dm                  E        F - C Dm F Am - F C Dm - E
Aku pasti    kau bahagia tanpaku selamanya

              F    G               E           Am
Mengapa masih lagi ku Berdiri ku menunggu cintamu
              F  G              E           Am
Mengapa masih adamu Menyakiti disiang malam ku
      Dm                     E
Aku terima cinta ku di persiakan haa... haa...

  F                 G           F E                Am
Sayang aku kau lupa...  Aku kau luka Tanpa kau sedar

G F                G           F  E             Am
Sayang selamat tinggal Aku kan pergi buat selamanya
          Dm                  E        Am
Aku pasti    kau bahagia tanpaku selamanya

  F                 G           F E                Am
Sayang aku kau lupa...  Aku kau luka Tanpa kau sedar

G F                G           F  E             Am
Sayang selamat tinggal Aku kan pergi buat selamanya
          Dm                  E        Am - F - Am
Aku pasti    kau bahagia tanpaku selamanya

No comments:

Post a Comment