Sunday, February 20

Cinta Kristal - Awie

Awie - Cinta Kristal Chord

(ost Hantu Kak Limah balik Rumah)

Am                  F   
Sinar matamu bagai api menyambar
Em               Am
Hanguskah engkau dan aku sama
Am                  F
Bara restu cintamu aku terpanggang
Em               Am
Oleh pancaran jernih cinta kristal

  Dm           G      E          Am G F
Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci
  Dm          G   E           Am
Kini aku mengenal akan kepastian
Am       F
Agungnya cintamu
       Dm                  E 
Hangat membakar panas membara 

piedotcom.blogspot.com

Am                    F
Mentari cintaku ini jangan dipadamkan
Em              Am
Jika terpadam fanalah harapan

F Dm E - Am
F E7 E - Am

  Dm             G  E          Am G  F
Kasih tunjukkan aku murni cintamu pasti
  Dm          G   E          Am
Biar aku ilhamkan akan kesucian
Am        F
Kasih dan cintamu
           Dm             E
Terus memancor terus membara

Am              F
Jangan padamkan mentari cinta
Em                 Am
Jangan padamkan jernih cinta kristal
F               E7
Bawa ku pulang….Bawa ku pulang….
E                E            Am
Bawa ku pulang…….ohh ohh ooohhhh

Am F Dm E x4 - Am

No comments:

Post a Comment