Friday, January 28

Muah - Suzanne Brautigam



Suzanne Brautigam - Muah

intro - Dm Dm Gm A Dm x2

Dm C Dm Dm
Sungguh aku sayang Sungguh aku rindu Ha ha ha usah kau ragu-ragu Sungguh aku cinta
C Dm Dm- C
Sungguh aku mahu Ha ha ha ku tidak malu-malu

*
Dm Gm A Dm Dm
Sayang oh sayang Ku sayang kepadamu (muah) Aku cintakan dirimu Rindu oh rindu
Gm A Dm
Ku rindu padamu (muah) Janganlah kau pergi dariku

Dm Dm Gm A Dm - C piedotcom.blogspot.com
piedotcom.blogspot.com
**
Dm Gm
Papa tolonglah (papa) Mama tolonglah (mama) Aku sedang mabuk cinta
C F
Dengan si dia (ah ha) Si jantung hatiku (ah ha) Yang ku puja ku cinta selalu

A# Gm A Dm - Dm Dm - C A
Mama tolonglah Papa tolonglah Jodohkanlah aku dengannya

piedotcom.blogspot.com Chorus

Dm Gm C F A# E A Dm
Hati hati yang merindu Inginkan belaiannya Hari hari yang berlalu Indahnya ku rasakan

Dm Gm C F
Jiwa jiwa (jiwa jiwa) Ku meronta (ku meronta) Bila jauh di sisimu (di sisimu)
A# Gm A Dm
Berjanjilah kasih Berjanjilah sayang Hanyalah aku di hatimu

Dm Dm Gm A x2

Ulang *
Ulang **

A# Gm A Dm
Mama tolonglah Papa tolonglah Jodohkanlah aku dengannya

repeat chorus

Dm Dm Gm A Dm
Papa tolonglah Mama tolonglah

No comments:

Post a Comment