Thursday, January 27

Janji - Akim AF7



Janji - Akim af7

*| intro - C Em F G |*
p| - |p
i| C Em F G C Em F G |i
e| Cubalah kau mengerti Perasaan hatiku Ku cinta kamu Hanya itu aku tahu |e
d| C Em F G C Em F |d
o| Dan takkan terulang lagi Silapku yang dulu Meninggalkanmu Untuk kedua kali |o
t| G |t
c| takkan berlaku |c
o| - |o
m| C Em F G C Em F G |m
.| Aku akan selalu Menjaga dan mencintaimu Aku janji padamu Takkan menduakanmu |.
b| - |b
l| C Em F G piedotcom.blogspot.com |l
o| - |o
g| C Em F G C Em F |g
s| Dan takkan terulang lagi Silapku yang dulu Meninggalkanmu Untuk kedua kali |s
p| G |p
o| takkan berlaku |o
t| - |t
.| C Em F G C Em F G |.
c| Aku akan selalu Menjaga dan mencintaimu Aku janji padamu Takkan menduakanmu |c
o| - |o
m| F G F G |m
*| Aku janji padamu Akan mencintaimu |*
p| - |p
i| C Em F G C Em F G |i
e| Aku akan selalu Menjaga dan mencintaimu Aku janji padamu Takkan menduakanmu |e
d| C Em F G C Em F G |d
o| Aku akan selalu Menjaga dan mencintaimu Aku janji padamu Takkan menduakanmu |o
t| - |t
c| G C |c
o| Takkan menduakanmu |o
m| - |m
.| - |.
b| - |b
l| (request dari rizal) |l

No comments:

Post a Comment