Sunday, April 11

Ku Bukan Aku - Tilu



Ku Bukan Aku – Tilu

intro - C Dm7 G Cmaj7 - C Dm7 G C

C Dm7 G Cmaj7 C Dm7 G C
Lama sungguh hari berlalu Hening malam menyiksaku Bila bersendirian sepi jadi pilu
C Dm7 G Cmaj7 C
Kau pergi aku yang hilang Sedikit pun hidup tak senang
Dm7 G C
Langit cerah ku renung mendung kelabu piedotcom.blogspot.com

(korus)guitar chords

Dm7 G Cmaj7 C Dm7 G Cmaj7 C Dmaj7
Kerana diriku bukan aku Tiap kali kau menjauh Fikiran tak keruan Jiwa rasa kekosongan
G Cmaj7 C Dmaj7 G C - Bb B C
Diriku bukan aku Tiap kali kau menjauh Pulangkan dia ke pangkuanku

C Dm7 G Cmaj7 C
Yang digemar menjadi bosan Sukarnya cari ketenteraman
Dm7 G C
Bila hati bersedih semuanya tak betul piedotcom.blogspot.com

Dm7 G Cmaj7 C Dm7 G Cmaj7 C
Ku cuba setabah hati melupakan Dirimu dari ingatan Tapi semakin dicuba semakin rindu


(Repeat korus x2)

No comments:

Post a Comment