Monday, April 12

Chantek - Altimet ft Adeep Fabulous Cats



Altimet ft Adeep Fabulous Cats- Chantek (cantik)

A D x4 - C#m7 D x2

A D
hey wanita gembira dapat berjumpa teringat kembali kali pertama kita bersua
A D
ingat bila kita bersepatu serupa tak lama dahulu jangan kau kata kau dah lupa

A D
kau bersama kawan-kawan muda yang nyata kau paling menyerlah di antara mereka
A D
rambut hitam warna cokelat anak mata membuat aku kurang fasih bila bicara

A D
apakata kita ambil sedikit masa untuk mengenali sesama kita dengan lanjutnya
A D
dan jika kau rasa apa yang ku rasa ayuh kita ke bab kedua dan seterusnya


A D A D C#m7 D
chantek.. dirimu buat ku tertarik menghilang segala prasangka di jiwa
A D A
ohh chantek...sungguh aku cinta kamu

A D
dia..pandai menjaga hati ayah dan ibunya kelakuannya sama dengan orang tuaku juga
A D
dia..bisa cipta yg gula dari yang cuka pandai menukar yg duka kepada suka
A D
dia..bijak mengatur acara dan juga masa cekap memasak garam gula secukup rasa
A D
dia..pandai menjaga harta dan juga duitnya tetap anggun tanpa mendedahkan kulitnya
A D
dia..setia pada Yang Esa satu-satunya memenuhi tanggungjawab 5 waktunya
A D
dia..punya tempat dalam rancangan yg ku rangka tk usah lengah ayuh kita berumah tangga


A D A D C#m7 D
chantek.. sechantek suria menyinar seindah bunga yang di taman..mekar...
A D A D C#m7 D
chantek.. dirimu buat ku tertarik menghilang segala prasangka di jiwa
A D A
ohh chantek...sungguh aku cinta kamu

A D
aku..melihat kita bersama di hari tua dia..masih satu tiada empat tiga atau dua
A D
dan walaupun kau sudah kepudaran rupa kau tetap cantik padaku aku tak lupa
A D
kita bersama di anjung luangkan masa kewangan kita merdeka mampu bersara
A D
hasil usaha kita dari masa dahulu cukup untuk mengisi perut anak dan cucu
A D
hidup santai tak perlu terburu-buru punya masa kerja ibadah dan juga ilmu
A D
anak kita dan ayahya semua sebulu aku bilang kau chantek dan mereka setuju

A D A D C#m7 D
chantek.. sechantek suria menyinar seindah bunga yang di taman..mekar...
A D A D C#m7 D
chantek.. dirimu buat ku tertarik menghilang segala prasangka di jiwa
A D A
ohh chantek...sungguh aku cinta kamu

No comments:

Post a Comment