Wednesday, February 24

Apa Nak Di Kata - XPDC



intro - G Em C D x2

G Em C D G Em
Satu hari aku berjumpa Cik mek molek jual bunga Senyuman manis menarik hati
C D
Gugur bagaikan jantung ini

B C D B C D
Siapa hati tak tertawan Manis umpama bulan

G Em C D G Em
Lain hari aku kembali Ingin beli bunga lagi Namun kini hanya yang ada
C D
Tinggal dua nisan saja

B C D B C D
Lesu aku menggeletar Rakus jiwa ku terbenam

G Em C D x2

G Em C D G Em
Engkaulah emas engkau permata Aku cuma macam ni saja Aku mahu bertemankan hidup
C D
Dengan hati ikhlas mulia

B C D B C D
Jangan melihatkan gaya Nanti kita 'kan berdamai

Korus
G Em C D G Em
Ukuran baju badan sendiri Kita tepuk dada ini Jika dah nasib kita jodoh
C D
Gunung tak lari ke mana

G Em C D G Em
Apa nak kisah mahu hidup Asal hati baik mulia Kalau dah memang jadi mungkin
C D
Apa lagi nak dikata

G Em C D
Di kata

No comments:

Post a Comment