Thursday, December 31

Antara Sutera Dan Bulan - Damasutra


  
Dm C Dm Dm
Dan selembut bak sehalus sutra, Desiran angin terasa, Dan rembulan menatap riang
C Dm
Ke wajah malam asyiknya

F C F Gm A#
Di antara sutra dan bulan, Terlihat wajahmu kasih, Sedang merenungku
C A
Dalam dilema rindu
Dm
*Pasrah cintaku*

Dm C Dm Dm
Di antara lembut dan halus, Engkau bisikkan sesuatu, Di antara engkau dan aku
C Dm
Masih kau pendam rahsia

C F Gm A#
Mengapa antara kita, Engkau masih berahsia masih, Sedangkan aku
C A
Engkau biarkan lesu

F Gm C F Dm Gm C Dm
Ketuk bukalah pintu, Atau jendela waktu, Buka pintu kasihmu, Agar kasih bertemu
Dm
Restulah hulurkan tanganmu

F Gm C F Dm Gm C Dm
Kasih aku merayu, Kasih usah membisu, Kasih aku menunggu, Tanpa ku rasa jemu

2 comments:

Anonymous said...

i love nur atiqah illyani so muccchhh !!!! aku suka lagu nie !! terbaik gilaaa !!!!!!!!!!!!!!! iloveyou nuratiqahillyani

Icahbanjarmasin said...

Inilah lagu favorite aku..NEVER DIE.

Post a Comment