Tuesday, December 22

Pesanan Buat Kekasih - Spring


intro - Am Dm G C Am Dm E Am E      

Am Dm G C F Dm
Sewaktu kau melangkah, Meninggalkan diriku, Sebaknya rasa di dalam dadaku
E
Menahan titis air mata
Am Dm G C F Dm
Ingin aku berpesan, Kepadamu kekasih, Sekiranya engkau merinduiku
E Am
Hubungilah aku di sini

Dm G C F Bb E
Jika ada kesilapanku, Maafkanlah diriku oh sayang, Dan izinkan aku bertanya
Am
Mengapa kau berubah hati
Dm G C F Bb
Kiranya kau ada penggantiku, Tetapi hidupmu tak bahagia, Relaku memaafkanmu
E
Dan menerimamu sayang

Am Dm G C F Dm
Walaupun hatiku kau lukai, Namunku masih menyayangi, Kerana sehingga waktu ini
E
Cintaku masih untukmu

Am Dm G C
Oh sayang di mana kau berada, Janganlah kau lupakan aku
F Dm E Am - E
Ingatlah aku walau sesaat, Seorang insan yang terluka

Am Dm G C F
Ingin aku berpesan, Kepadamu kekasih, Kiranya engkau
Dm E Am
Resah dan tak lena, Itulah hembusan rinduku

No comments:

Post a Comment