Thursday, December 24

Kembali Terjalin - Slam


intro - A# F C D - G D A A# C D A
Dm Gm C F A
Seperti mimpi perkenalan itu cuma seketika, Namun didalam hati dirimu ku terkenang jua
Dm Gm
Engkaulah permata didalam genggaman tidak kusedari
A# A Dm
Kaca yang bersadur keemasan terus kucari

Dm Gm
Tertutup pintu hati, Minda tak berfungsi diketika itu
C F A
Tak tahu menilai mana yang tulin mana yang palsu
Dm Gm
Diakhir-akhir ini ketika aku dalam kesepian
A A# A Dm
Terasa kejahilan itu bagiku satu kerugian

A Dm Gm Dm
Andainya disitu ada ruang Bolehkah kiranya ku menumpang
A Dm A# A
Andai ada sisa kemaafan, Maafkan diri ini yang dulu melukakan

Dm Gm C F
Berilah aku kesempatan Kubuktikan erti keikhlasan
A Dm C Dm
Andainya terpaksa aku rela Menepis ego aku untuk kita

Gm Dm A Dm Gm Dm A Dm
Kupohon darimu Ketulusan hati Menjalin kembali Perhubungan suci

Dm Gm C F A
Berilah aku kesempatan, Kubuktikan erti keikhlasan, Ooooohh...
A# C Dm
Menepis ego aku untuk kita, Demi suatu masa

Gm Dm A Dm Gm Dm A Dm
Kupohon darimu Ketulusan hati Menjalin kembali Perhubungan suci

No comments:

Post a Comment