Tuesday, December 8

Patri - Jinbara



Em D Am Em
Andai hati ini sang kecapi
Am Em C B
perasaan jadi talinya
Em D Am Em
engkau memetik jari jemari
Am Em C B
berlagu irama duka dan lara

C D B Em
Andai tubuh ini boneka
C D B Em
nalurinya benang sutera
Am D G - C
engkau dalang mengawalnya
Am B Em
ketimur keutara kemana jua
Am D G - C
aku hanya menuruti
Am B Em - B
mengikut apa saja hukuman

Em D Am Em
Andai diri ini taman tasik
Am Em C B
sang kirana pula jiwa raganya
Em D Am Em
engkau menjaring dengan senyuman
Am Em C B
dan mengurungkannya dari segala

C D B Em
namun diri ini insani
C D B Em
pasti ada kemahuannya
Am D G - C
Kerna aku terpanah arjuna
Am B Em
sedikitpun tidakku menyesali ooo
Am D G - C
aku rela ditawanan
Am B Em
aku rela terpatri cinta suci
Am D G - C
aku rela ditawanan
Am B Em
aku rela terpatri cinta suci....ooo..oo

1 comment:

Fadz said...

LIRIK LAGU NI MMG BEST

Post a Comment