Tuesday, December 8

Cinta Pertama - Hattan


intro - F#m E D x2
Bm D E

F#m C#m F#m C#m
Aku terima ketentuan ini Engkau menghilang lenyap dari hariku
Bm F#m D E
Aku menempuh liku dalam liku Lumpuh langkah kesal rinduku

F#m C#m F#m C#m
Sepi kesepi panjang dan berbatu Pedih hancur lena dalam mimpiku
Bm F#m D E
Aku mendengar keluhan darimu Namun kini segala berlalu

Korus

A E Bm F#m A E
Cinta pertama hanya dirimu Cinta pertama mengajar aku Kita bersama sekadar waktu
Bm F#m
Sedangkan aku mencintaimu

E D C# F#m
Maafkan aku Maafkan aku Meluka hatimu

F#m C#m F#m C#m
Kini ke mana tiada lagi hidup aku Hanya rindu meneman hari-hariku
Bm F#m D E
Biar bertahun ku inginkau tahu Kekal harum cinta padamu

D F#m D F#m D Bm E
piedotcom.blogspot.com

Korus

A E Bm F#m A E
Aku berduka Tuhan yang tahu Aku melara menentang waktu Maafkan aku dosa-dosaku
Bm F#m
Maafkan aku oh kasihku

E D E D
Maafkan aku Maafkan aku Maafkan aku Maafkan aku

No comments:

Post a Comment