Friday, December 11

Aku Hanya Serangga - Bumiputra Rockers (BPR)



Cm Bb Eb
Mengapa aku Tak dapat melupakanmu
Bb Eb G Cm
Antara perjalanan Suci menangkap waktu
G Cm G Cm
Membuat aku rindu Membuat aku rindu...

Cm Bb Eb
Bukannya aku Tewas dalam perjuangan
Bb Eb G Cm
Membelai impian Sebentar tadi aku
G Cm G Cm
Lihat sinar matamu Lihat sinar matamu...

G# Bb Cm
Meronai garis-garis kesetiaan
G# Bb G
Semakin kelam Dan amat panjang
Fm Eb
Bagaimana aku hendak melupakanmu
Fm G# G
Dalam keheningan pagi Sering bertemu...

G# Bb Cm
Untuk esok biarlah ia berlalu
G# Bb G
Lantas membuang mata fikirku
Fm Eb
Dan kenangan begitu payah melupakanmu
Fm Eb G
Mungkin untuk Selama-lamanya...

Cm Bb Eb
Gantilah aku Pengingat yang setia
Bb Eb G Cm
Setekah aku tahu Aku hanya serangga
G Cm G Cm
Di taman belantara Di taman belantara...

No comments:

Post a Comment