Tuesday, October 6

Guitar Tuner




14 comments:

Naz said...

terima kasih pesal sediakan guitar tuner ni. :)

Anonymous said...

bagus gak kalo ade bende ni

manmoon91 said...

best la bnda ny,,snang dgunakan...

Anonymous said...

mmg bgs..terime ksh bebanyak.

Anonymous said...

best..tp tangan i keras g..nk letak kt tali..
hahha..tgn degil sgt2..ade petua x nk lombutkn jari jemari i yg mulus neyh?hehhe
tengs ya

Anonymous said...

bgus sgt2 ad benda nil,,tp byk gk la kord lagu yg xde..contoh mcm lgu2 bru...

Anonymous said...

Kalau nak lembutkan jari,try la main hari hari.nanti lama lama lembut.Aku dulu susah jugak nak main gitar mula mula.

Guitar Newbie said...

Thanks. Very much appreciated :)

Faousy said...

Thanks for the Tuner Bro & Sis!!!
This is a Good Website...
Please Welcome to piedotcom.blogspot.com ...

Anonymous said...

sape2 yg tgan keras tu,ptua tuk lmbutkan jari anda letak tgan anda atas jalan dan biarkan kereta atau lori gilis tgan anda,dijamin lembut tgan anda tu,hahahahahahaha

Sha R Syazwan said...

wa terbaek la...sayang admin piedotcom nie...

pipit techik said...

oit anonymous..byk bunyi plak yer...
dh2x lar 2..

Icahbanjarmasin said...

Terima kasih ya saya suka sekali guitar tuner saya dapatkan disini,salam ukhuwah dari INDONESIA.

Anonymous said...

keindahan pelangi adalah
keindahan wajah mu sayang

Post a Comment