Wednesday, September 23

Bencinta - Faizal Tahir



Faizal Tahir - Bencinta

[Intro] - B G#m B

G#m
Benarkan ku ‘tuk berbicara…
B
Bicara terus ke hati mu.. Hati mu..
G#m
Hati yang penuh rasa ragu
B
Jangan terus pergi
Tanpa mendengar ku
F#
Mungkin mudah
Untuk kau terus berlalu
C#m
Nanti dulu
E
Berikanlah waktu
Untuk aku, untuk kamu

B
Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
F#
Kaku aku melihat mu
Lidah kelu sedangkan aku
G#m
Mahu kau tahu
Aku cinta pada mu
E
Benci pada mu
F#
Cinta pada mu

G#M
Ke tepi lihat ku berlalu
B
Pasti itu yang terbaik untuk ku
G#m
Tiada lagi mahu ku tahu
B
Tentang hidup kamu
Tentang mati kamu
F#
Aku tahu
C#m
Engkau tahu apa yang mata ku tahu
E
Apa yang kau tunggu
Mahu aku buka pintu?

B
Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
F#
Kaku aku melihat mu
Sedang aku mahu kau tahu
G#m
Dengar kata ku
Aku cinta pada mu
E
Benci pada mu
F#
Cinta pada mu

B
Sakitnya aku
G#m
Membenci kamu
E F#
Sakit lagi mencintai mu

B
Dan aku pergi
G#m
Tapi kembali
E F#
Benci aku mencintai diri mu

B G#m F#
Ku benci… Kamu
B G#m F#
Ku cinta… Kamu

No comments:

Post a Comment